Minggu, 26 Agustus 2012

Pato real - Anas platyrhynchos - Mallard

Pato real - Anas platyrhynchos - Mallard

Pato real - Anas platyrhynchos - Mallard

bird picture

Image by Jose Sousa
Picture taken: Estuário do Sado - Setúbal - Portugal More Anas platyrhynchos by me Mais Patos reais dos Flickr's Lusófonos More Anas platyrhynchos from every Flickrer ltodi.est.ips.pt/jsousa

Toutinegra dos valados - Sylvia melanocephala - Sardinian Warbler

bird picture

Image by Jose Sousa
Picture taken: Quinta de S. Paulo - Arrábida - Setúbal - Portugal More Sylvia melanocephala by me Mais Toutinegras dos valados dos Flickr's Lusófonos More Sylvia melanocephala from every Flickrer ltodi.est.ips.pt/jsousa

Cegonha branca - Ciconia ciconia - White Stork

bird picture

Image by Jose Sousa
Picture taken Alcácer-do-Sal - Portugal More Ciconia ciconia by me Mais Cegonhas dos Flickr's Lusófonos More Ciconia ciconia from every Flickrer ltodi.est.ips.pt/jsousa

Gaivota de patas amarelas (Gaivota argêntea) - Larus michahellis - Yellow-legged Gull

bird picture

Image by Jose Sousa
Picture taken: Setúbal - Portugal More Larus michahellis by me Mais Gaivotas de patas amarelas dos Flickr's Lusófonos More Larus michahellis from every Flickrer ltodi.est.ips.pt/jsousa

Felosinha (Felosa comum) - Phylloscopus collybita - Chiffchaff

bird picture

Image by Jose Sousa
Picture taken: Estuário do Sado - Setúbal - Portugal More Phylloscopus collybita by me Mais Felosinhas dos Flickr's Lusófonos More Phylloscopus collybita from every Flickrer ltodi.est.ips.pt/jsousa

Guincho - Larus ridibundus - Black-headed Gull

bird picture

Image by Jose Sousa
Picture taken Estuário do Sado - Setúbal - Portugal More Larus ridibundus by me Mais Guinchos dos Flickr's Lusófonos More Larus ridibundus from every Flickrer ltodi.est.ips.pt/jsousa

Picapau malhado pequeno (Picapau galego) - Dendrocopos minor - Lesser Spotted Woodpecker

bird picture

Image by Jose Sousa
Picture taken Arrábida (Quinta de Alcube) - Setúbal - Portugal More Dendrocopos minor by me Mais Picapaus malhados pequenos dos Flickr's Lusófonos More Dendrocopos minor from every Flickrer Lista de espécies / Species list Ordens / Orders

Gaivota d'asa escura - Larus fuscus fuscus - Lesser Black-backed Gull

bird picture

Image by Jose Sousa
Picture taken Estuário do Sado - Setúbal - Portugal More Larus fuscus by me Mais Gaivotas d'asa escura dos Flickr's Lusófonos More Larus fuscus from every Flickrer ltodi.est.ips.pt/jsousa

Borrelho de coleira interrompida - Charadrius alexandrinus - Kentish Plover (Snowy Plover)

bird picture

Image by Jose Sousa
Picture taken: Estuário do Sado - Setúbal - Portugal More Charadrius alexandrinus by me Mais Borrelho de coleira interrompida dos Flickr's Lusófonos More Charadrius alexandrinus from every Flickrer ltodi.est.ips.pt/jsousa

0 komentar:

Posting Komentar

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More